Dostawa i zwrot

Dostawa

  1. Na terenie Polski nasze produkty dostarczamy do paczkomatów firmy InPost, do kiosków Ruchu lub wysyłamy bezpośrednio do Ciebie za pośrednictwem firmy spedycyjnej DHL.

  2. Przesyłki wysyłamy zazwyczaj w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia, w dni robocze.

  3. Twoje zakupy wysyłamy za darmo na terenie Polski.

  4. Za granicę Twoje zakupy wysyłamy za pośrednictwem firmy InPost lub Poczty Polskiej, według cennika tych firm. Ty płacisz za przesyłkę zagraniczną. Poinformujemy Cię o kosztach przesyłki przed wysłaniem zamówienia.

  5. Możesz także osobiście i bezpłatnie odebrać przesyłkę w siedzibie firmy w Michałowicach przy ul. Raszyńskiej 3, w dni powszednie w godzinach 9.00-19.00, a w soboty w godzinach 10.00-14.00.

Odstąpienie przez Ciebie od umowy

  1. Możesz odstąpić od umowy sprzedaży produktu (czyli zwrócić produkt) bez podania przyczyny w terminie 15 dni od otrzymania przez Ciebie produktu.
  2. Jeśli chcesz zwrócić produkt, zaloguj się do swojego konta na naszej stronie internetowej, wejdź w historię zamówień, a następnie otwórz zamówienie, z którego produkty chcesz zwrócić. Zaznacz te produkty, które chcesz zwrócić, a następnie kliknij przycisk „zwrot”.

  3. Zamiast tego możesz wysłać nam wiadomość informującą o odstąpieniu od umowy na adres: info@beatacupriak.pl
    W treści wiadomości napisz, które produkty chcesz nam zwrócić.

  4. Jeśli chcesz, możesz wykorzystać formularz odstąpienia od umowy dostępny tutaj, ale nie jest to obowiązkowe.
  5. Odeślij nam produkt w terminie 15 dni od odstąpienia od umowy. Gdy tylko otrzymamy produkt z powrotem, zwrócimy Ci wszystkie dokonane przez Ciebie płatności.

  6. Niestety nie możemy odbierać przesyłek „za pobraniem”.
  7. Możemy wstrzymać się ze zwróceniem płatności, dopóki nie otrzymamy produktu lub dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  8. Płatności zwrócimy korzystając z tej samej metody, jakiej użyto do zapłaty za produkt, chyba że zgodzisz się na użycie przez nas innej metody.

Darmowy zwrot na terenie Polski

  1. Jeśli dostawa miała miejsce na terenie Polski, zwrot produktu jest darmowy. Zwrot będzie jednak darmowy tylko wtedy, gdy dokonasz go tą samą drogą, którą dotarła do Ciebie przesyłka. W innym przypadku Ty poniesiesz koszt zwrotu produktu.

  2. Jeśli zamówiłaś produkt za pośrednictwem kuriera DHL, wejdź na stronę https://bc-beata-cupriak.dhl24.com.pl/zwroty, a następnie wypełnij i wyślij znajdujący się tam formularz. Gdy już to zrobisz, my zaakceptujemy zwrot w systemie i wyślemy Ci e-mail z linkiem do następnego formularza, w którym wybierzesz dzień i godzinę przyjazdu kuriera. Wypełnij i odeślij ten formularz. Gdy to zrobisz, dostaniesz kolejny e-mail z gotową etykietą przewozową. Wydrukuj tę etykietę i dołącz lub naklej ją na paczkę.

  3. Jeśli zamówiłaś produkt do paczkomatu InPost, wejdź na stronę www.szybkiezwroty.pl/BeataCupriak,, a następnie wypełnij i wyślij znajdujący się tam formularz. Mailem i SMS-em dostaniesz kod potrzebny do nadania przesyłki. Nadaj paczkę w dowolnym paczkomacie wybierając kolejno: nadam paczkę -> mam specjalny kod. Po wpisaniu kodu otworzy się skrytka, do której należy włożyć paczkę.

  4. Jeśli zamówiłaś produkt do kiosku Ruchu za pośrednictwem usługi Paczka w Ruchu, w paczce, którą dostałaś, była już gotowa etykieta zwrotna. Naklej tę etykietę na wierzch paczki i odnieś przesyłkę do kiosku. Jeśli nie masz już tej etykiety, zadzwoń lub napisz do nas, a przyślemy Ci mailem nową etykietę.


Zwrot z zagranicy

  1. Gdy już poinformujesz nas o chęci odstąpienia od umowy, zapakuj bezpiecznie produkt, który chcesz zwrócić, i odeślij go nam na adres:

    BC Beata Cupriak
    ul. Raszyńska 3
    PL 05-816 Michałowice

  2. Ty poniesiesz koszt zwrotu produktu z zagranicy.

Zapisz

Zapisz

Zapisz