Dostawa i zwrot


VI Odstąpienie przez Ciebie od umowy

  1. Możesz odstąpić od umowy sprzedaży produktu (czyli zwrócić produkt) bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania przez Ciebie produktu.
  2. W przypadku zakupu Towarów personalizowanych (uszytych na miarę) nie przysługuje Ci konsumenckie prawo odstąpienia od umowy.

  3. Jeśli chcesz zwrócić produkt, zaloguj się do swojego konta na naszej stronie internetowej, wejdź w historię zamówień, a następnie otwórz zamówienie, z którego produkty chcesz zwrócić. Zaznacz te produkty, które chcesz zwrócić, a następnie kliknij przycisk „zwrot”.

  4. Zamiast tego możesz wysłać nam wiadomość informującą o odstąpieniu od umowy na adres: info@beatacupriak.pl
    W treści wiadomości napisz, które produkty chcesz nam zwrócić.
  5. Odeślij nam produkt w terminie 14 dni od odstąpienia od umowy. Gdy tylko otrzymamy produkt z powrotem, zwrócimy Ci wszystkie dokonane przez Ciebie płatności.

  6. Nie odbieramy przesyłek „za pobraniem”.
  7. Możemy wstrzymać się ze zwróceniem płatności, dopóki nie otrzymamy produktu lub dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  8. Płatności zwrócimy korzystając z tej samej metody, jakiej użyto do zapłaty za produkt, chyba że zgodzisz się na użycie przez nas innej metody.


VII Darmowy zwrot na terenie Polski w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

  1. Jeśli dostawa miała miejsce na terenie Polski, zwrot produktu jest darmowy. Zwrot będzie jednak darmowy tylko wtedy, gdy dokonasz go w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki i tą samą drogą, którą do Ciebie dotarła. W innym przypadku Ty poniesiesz koszt zwrotu produktu.

  2. Jeśli zamówiłaś produkt za pośrednictwem kuriera DHL, wejdź na stronę https://bc-beata-cupriak.dhl24.com.pl/zwroty, a następnie wypełnij i wyślij znajdujący się tam formularz. Gdy już to zrobisz, my zaakceptujemy zwrot w systemie i wyślemy Ci e-mail z linkiem do następnego formularza, w którym wybierzesz dzień i godzinę przyjazdu kuriera. Wypełnij i odeślij ten formularz. Gdy to zrobisz, dostaniesz kolejny e-mail z gotową etykietą przewozową. Wydrukuj tę etykietę i dołącz lub naklej ją na paczkę.

  3. Jeśli zamówiłaś produkt do paczkomatu InPost, wejdź na stronę www.szybkiezwroty.pl/BeataCupriak, a następnie wypełnij i wyślij znajdujący się tam formularz. Mailem i SMS-em dostaniesz kod potrzebny do nadania przesyłki. Nadaj paczkę w dowolnym paczkomacie wybierając kolejno: nadam paczkę -> mam specjalny kod. Po wpisaniu kodu otworzy się skrytka, do której należy włożyć paczkę.

  4. Jeśli zamówiłaś produkt do kiosku Ruchu za pośrednictwem usługi Paczka w Ruchu, w paczce, którą dostałaś, była już gotowa etykieta zwrotna. Naklej tę etykietę na wierzch paczki i odnieś przesyłkę do kiosku. Jeśli nie masz już tej etykiety, zadzwoń lub napisz do nas, a przyślemy Ci mailem nową etykietę.


VIII Zwrot z zagranicy

  1. Gdy już poinformujesz nas o chęci odstąpienia od umowy, zapakuj bezpiecznie produkt, który chcesz zwrócić, i odeślij go nam na adres:BC

    Beata Cupriak
    ul. Raszyńska 3
    PL 05-816 Michałowice

  2. Ty poniesiesz koszt zwrotu produktu z zagranicy.